Ekoenergetyka nawiązuje współpracę z nowymi europejskimi partnerami

Ekoenergetyka podpisała umowy dystrybucyjne i serwisowe z Adler Smart Solutions, Ionium i Swarco. Porozumienie pomiędzy zielonogórską spółką a partnerami z Niemiec i Wielkiej Brytanii zawarto podczas targów motoryzacyjnych IAA Mobility w Monachium.

Ekoenergetyka, producent stacji ładowania pojazdów elektrycznych o dużej, zawarła trzy umowy z dystrybutorami i partnerami serwisowymi w ramach dalszego rozszerzania swojej oferty dla operatorów punktów ładowania (CPO) na Starym Kontynencie. Niemieckie firmy Adler Smart Solutions i Ionium będą dystrybuować i serwisować stacje Ekoenergetyki na swoim rodzimym rynku, natomiast Swarco Smart Charging i Swarco Traffic Systems zrobią to samo w Wielkiej Brytanii i na kilkunastu innych wiodących rynkach europejskich.

Ekoenergetyka ogłosiła zawarcie umów podczas IAA Mobility w Monachium, największego na świecie wydarzenia poświęconego mobilności.

– Zawarte umowy znacznie zwiększą nasz zasięg na rynku europejskim i cieszymy się, że będziemy jeszcze bliżej klienta. Zdajemy sobie sprawę, że wysoka dostępność ładowarek zapewniana przez nasz najlepszy w swojej klasie serwis posprzedażowy jest tym, co utrzymuje lojalność klientów, a te umowy pomogą nam zapewnić najlepszy poziom usług – podkreśla Bartosz Kubik, współzałożyciel i prezes spółki Ekoenergetyka.

Założona w 2009 roku Ekoenergetyka wyrosła z akademickiego projektu badawczego. Obecnie zatrudnia ponad 1 tys. osób i dostarcza 20% europejskich stacji ładowania dla autobusów miejskich. Po zdobyciu 80% rynku stacji ładowania dużej mocy w Polsce i reputacji niezawodnego dostawcy infrastruktury dostosowanej do potrzeb operatorów transportu publicznego w miastach takich jak Barcelona, Berlin i Paryż, Ekoenergetyka rozszerza swoją działalność na rynek CPO, oferując gotowe rozwiązania w zakresie ładowania poparte długoterminowymi umowami serwisowymi.

Po sprzedaży i instalacji stacji ładowania, specjaliści Ekoenergetyki monitorują je ze swojego zakładu w Zielonej Górze. Zaawansowane systemy firmy pozwalają jej naprawiać znaczną liczbę awarii zdalnie, często przed zgłoszeniem od klienta. Naprawy wymagające fizycznej interwencji są obsługiwane przez ogólnoeuropejską sieć dostawców usług, do której dołączą ogłoszeni podczas IAA Mobility partnerzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *