137 mln zł przychodów TIM-u w marcu: drugi najlepszy wynik w historii

Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM-u wyniosły w marcu 136,8 mln zł, co w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej oznacza o 22,1% słabszy rezultat. Mimo znaczącego spadku, obroty z marca 2023 są drugim najlepszym miesięcznym wynikiem w historii spółki.

Sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła w marcu tego roku 121,5 mln zł, czyli o 27% mniej niż w marcu 20222, natomiast w całym pierwszym kwartale była na poziomie 246,9 mln zł wobec niespełna 277,2 mln zł rok wcześniej (-10,9%). Pomimo znacznego spadku poziomu obrotów rok do roku, władze TIM-u są z osiągniętego rezultatu zadowolone. Jest to bowiem drugi najlepszy wynik w historii spółki.

Nie licząc marca 2022 roku, za nami najlepszy miesiąc w historii TIM-u. Byliśmy świadomi niezwykle wysokiej bazy sprzed roku, wynikającej w ogromnej części ze zmiany, na mniej korzystne, zasad rozliczania programu „Mój Prąd” oraz z dużej niepewności, jaka zapanowała na rynku po rozpoczęciu przez Rosję pełnowymiarowej inwazji na Ukrainę. Wiedzieliśmy zatem, że wyrównanie, nie mówiąc o poprawieniu, rekordowych ponad 175 mln zł z marca 2022 roku nie wchodzi w grę – wyjaśnia Krzysztof Folta, prezes TIM-u.

Jak podkreśla spółka, marzec 2023 – mimo zmiennej sytuacji na rynku – był tak na prawdę pierwszym miesiącem, kiedy w „normalnych” warunkach obroty TIM-u przekroczyły poziom 130 mln zł.

Wyniki marca wskazują wyraźnie, że wykorzystujemy nasze istotne przewagi konkurencyjne. Coraz szersza oferta produktowa dostępna na TIM.pl w połączeniu z dużą aktywnością w rynku powodują, że stale rosnące grono klientów właśnie w TIM-ie odnajduje prawdziwe centrum elektrotechniki dla profesjonalistów – podsumowuje Krzysztof Folta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *